Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

juni juli augusti

Publicerad 2011-07-05 21:52:54 i Allmänt

juni - check
juli - pågående
augusti - framtiden


oj så snabbt tiden går.. oj så sömnig jag är.. oj så lite klockan är..

frågan e den.. ta en dusch? äta glass? däcka i sängen? plinga nån i mobilifånen?
..

tror jag börjar med mobilifånen så får vi se vart det dära slutar.. kanske hade kanske att ha behövt att kanske ha gjort nån mer sminkning.. el så tar man det i morrn..

jag ahr inget vettigt att skriva om.
länge sen jag hade det iofs.. skickar väl iväg nåt mms så småningom.. enklare att skicka bilder ist för att skriva..
så..

Hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela