Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

mixx

Publicerad 2011-07-13 12:09:00 i Allmänt

mixat med bilder o ord.

har typ gjort ingnting i flera dagar, har allvarligt inte orkat, värmen o skitungen tog all min energi.. herre j_*vlar hur mycket kan en unge äte o skita? dåligt med info ang just det innan man hävde sig gravid.. :P haha.. well.. är stabiliserad nu, vaknade normal tid, både jag o anton, har dessutom hunnit duscha, skicka iväg sista make up´en, dricka kaffe, kolla med försäkringskassan att allt stämmer, betalat nån räkning, avbesällt nå skit osv osv. massor gjort för att vara moi.

Nu är calle med sin pappa så jag fick lite extra bonus tid framför datorn, så det blev då bloggen som intresserade mig mest att ta itu med.

sen ska jag ta o göra klart pappren som ska till skatteverket.
anton fick som han ville, calle kommer heta i förnamn CARL mellannnamn Holger

han kallas ju ändå mest bara Calle :)




Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-07-13 15:18:21

Ha ha ha, det hade du kunnat fråga mig ;) Julia bodde ju vid bröstet när hon var bebis.



Kommer ni uppåt nå nu till marknaden?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela