Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

söndag/måndag

Publicerad 2011-07-04 00:15:22 i Allmänt

snart ny vecka, eller är nyvecka, men blir mer på riktigt när man somnat o sen vaknat :P
har här tidigare tyckt att dfet bara finns mamma bloggar, o där folk skriver om vad ens barn ätit,o hur många blöjor som bytts o hur bla bla bla..

men seriöst, när man blir mamma så förändras verkligen ens liv, mitt liv är nu att ge liv åt mitt barn, att se till att han är mätt o belåten.

inte så att jag klagar.

men jag förstod inte hur det skulle vara att bli mamma..

mamma.. mama.. mother..

är jag verkligen mamma, har jag verkligen en son? va.. näe fortfarande orealistiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela