Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

tyst när grodan sover

Publicerad 2011-07-07 13:41:06 i Allmänt

den lille grodan ligger i sin säng.. anton pysslar på o jag har paus.. mycke pausande för mig? kanske lite, jag anser mig ha gjort massor redan:)

thitti har ju flyttat ut så hon ser man väl inte försen till kvällen igen, wilda ligger i gästrummet.

undra vad vi ska göra idag?!

ska nog förbi kusin senare o hämta rockringen :) åååh vad jag längtar efter att rocka, ni kan int förstå hur skönt det e o hur effektivt det e iaf vad jag vet på soff kroppar, men nu ska den användas på mamma fläsket.. YEEES! http://www.health-hoop.se min är magnetic, och jag kommer köra en test såklart för att få det bevisat hur fantastisk den även är på det sk mamma fläsket..


hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela