Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

vad ini katten

Publicerad 2011-07-05 12:47:45 i Allmänt

thitti kom inrusandes.. snabb åt o hoppade ut genom fönstret.. ser ut som att wilda är på väg ut hon med..

annars så har vi som vanligt sovit gott, fast ajg var seg imorse så anton fick ta hand om calle, var såå trött igår, hade så ont överallt.. nu känner jag att allt jag vill är ut o klippa gräsmattan.. HAHA.. alltså den på nedre sidan mot ängen.. eller så funderar jag på att ta köks saxen o trimma kring grunden.. får väl vad som kommer göras..

ska toppa anettes hår idag o göra mina två sista sminknngar.. lääämpligt att hon kommer.. mouahahahah..

näemen dåså..

för att detta inte ska bli en traditionell mamma-blogg-skriva-hur-ofta-jag-ammar-mitt-barn.. såååå avslutar jag här..


HEJZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela