Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

åker

Publicerad 2011-06-20 20:20:44 i Allmänt

mot luleå snart, vattnet gick så dom på bb ville att man kommer in för undersökning..
v'ntar nu bara på att anton ska komma hem, han var några min bort.

får väl se då ifall man får stanna eller om man får åka hem.. spänningen stiger..
försöker hålla mig lugn.. har inga hysteriska värkar, men det värker iallfall..


antagligen så får vi åka hem denna gång, kan inte tänka mig annat, för man borde väl ha mer ont nu såhära just innan eller?

jag vet då int..

räcker en brännanade mensvärk ifrån helvetet o att fostervattnet gått?

jaja..

hejz

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-06-20 23:00:58

Åh vad kul, nu väntar vi med spänning på bebis, för nej har vattnet gått brukar man inte få åka hem. Då ska bebisen ut :)

Har att göra med risk för bakterier och torrsim.



Nu längtar vi efter mer nyheter :) Lycka till!

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-06-20 23:01:14

Åh vad kul, nu väntar vi med spänning på bebis, för nej har vattnet gått brukar man inte få åka hem. Då ska bebisen ut :)

Har att göra med risk för bakterier och torrsim.



Nu längtar vi efter mer nyheter :) Lycka till!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela