Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

bad day

Publicerad 2011-06-18 09:34:59 i Allmänt

måhända inte idag.. men igår.. dagens började som bra, men sen kändes allt abra piss.. dessa hormonella skit känslor..

har då haft värkar mer eller mindre hela dagen igår.. o denna dag.. långt bort är då inte bb trippen.. så länge jag halv ligger/ligger i sängen så e det OK.. men så fort jag rör mig känns det som att hela underlivet ska åka ner i golvet..

btw. internet hatar nog mig idag..

btw. jag ska kolla nå serier nu..

btw. jag är trött!

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-06-18 10:35:15

Ah du åker in på BB snart ska du se. Håll nu koll på värkarna om de kommer med jämnt antal minuter, då kanske det är på G :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela