Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

deppig

Publicerad 2011-06-14 11:56:19 i Allmänt

hormonellt deppig eller allmänt trött.. det e frågan..
vet att jag känner mig låg o lätt irriterad.. orkeslös o jag vill bara lägga mig platt o spela död.. fast ifall jag blir pissnödig så tar jag mig int upp..

typ en vecka innan bäbis kommer, inte ett dugg orolig för det. Vill bara att det ska sätta igång på allvar o få det överstökat, jag e inte en person osm gillar att vänta..

ska nog lägga mig ute på solsängen o hoppas att thitti snart vill komma in, hon var bara inne en kort sväng igår eftermiddag.. sen ut igen :( min lurvetuss huvva.. aldrig hemma i mattes famn :(


jag orkar inte, jag vill inte, lämna mig ifred.. det e dagens symfoni.. förhoppnignsvis kanske allt känns bättre efter en kopp kaffe,, ?!


Hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela