Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

glad

Publicerad 2011-06-09 18:20:33 i Allmänt

över att mms:andet fungerar igen, för jag vill ju helst av allt bara skicka tusen mms till bloggen.. MIN BLOGG O JAG GÖR VAD JAG VILL... visst? :D inegn som skrivit ngt annat så :)

jag har iaf brännt mig.. kommer vara gode öm i morrn.,, skit samma jag kör full fräs solande i morrn med, för dom har ju lovat dåligt väder söndag o minst nån vecka framåt.

på midsommar dagen kommer min storasyster, det fick jag då hel bekräftat today, känns prima ballerina. För jag var osäker på dag, visste bara att hon skulle komma snart.

Så jag undrar om pappa hinner hit med lill stugan eller om hon får gästrummet, sprolla egentligen ingen roll, men lillstugan är större än gästrummet.. o ändå mer privat o tyst.. alltså nog för att det bara e hon o katten.. men ändå :)

nu siter jag här i soffan o tar igen mig lite efter dagen i solen, thitti var ut här tidigare men bara nån timme. nu ligger hon brevid mig i soffan o wilda hon har däckat av på en barstol.. kanske var tungt på katt klubben igår?!!?!?!?


såå...


näe får väl dricka lite mer vatten.. kanske fixa litte klyftpotatis.. undra om vi ska grilla korv eller kött idag?! dagens fundering... kaaanske man kan äta grillad korv med grillat bröd?! kanske vi inte orkar med något mer..

jag o min sambo.. hur mkt kan man älsk nån? vansinne! :P

Hejz!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela