Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

heeey

Publicerad 2011-06-23 07:18:19 i Allmänt

men hej o hå.
solen skiner. calle har ätit. anton är ute med hunden. thitti har haft mys stund o är nu ute på äventyr. wilda har fått mat o får ha öppen ytterdörr o se på världen utanför..
..
anton åker nu mot hortlax för att hämta upp sin syster, så calle får lite faster tid innan hon åker hem till gbg igen. han fick en liten resväska av henne igår o lite extra kläder, så ska nog inte vara några problem för honom att ta sitt pick o pack o dra ner mot söder :P

fick även MASSA fint ifrån Guuu Moran.. eller Guuu Maran.. eller vad hon då är tant anette :P Så har har nu kläder för alla olika evenemang, inkl besök av morfar :P

fick även mysdress av farmor o farfar o en häftig t-shirt av farbror :)

just nu ligger calle o myser i en av hans dressar som han fick av mormor innan han blev född, en randig nalle puh jamas dress :) *önskar jag oxå hade en sån*


------------


Sen så längtar jag som faen tills syrran kommer, o vet att hon har med sig en smaskens påse med kläder, hoppas det fins något skoj FÖR MIG.. faktiskt så cirkulerar inte hela världen runt calle, en stor del, men mina kläder hoppas jag får förbli mina kläder?! el el el elii?

**lyssnar på hur tvättmaskinen håller på att lyfta ifrån huset.. eller huset lyfter med maskinen, eller ? men tvätten blir riktigt torr efter centrifugeringen***


------------

Hejz!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela