Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

hot hot hot

Publicerad 2011-06-11 09:29:07 i Allmänt

verkar som att norrbotten har varmast i europa.. vi har varmt, men uppåt pajala har dom VAAARMT.. även svartbyn hade varmast i landet häromdagen, iofs e det inte vidare ovanligt, det brukar hände minst en gång per sommar.

idag ska det klippas gräs, trimmas och jag ska påta lite i blomsterrabatten, hade gärna sett nå fina blommor i rabatten, men får börja med att få bort allt jäkla ogräs. köpte ju på ÖoB verktyg för just att krafsa i rabatten :) yeeeeey..

Idag så orkar jag faktiskt itne bråka med anton nu på morgonen, vill han sova bort dagen så visst, då får han väl göra det, är ju inte som att detta e sista sommardagen.. eller iofs, KANSKE DET E SÅ DET E!?

jag hade innerligt velat plurra lite.. meen meeen.. kanske lite för kallt för magen än.. vet inte hur ajg ska orka en dag till i denna värme? normalt brukar jag ju leva i vattnet dessa dagar.. men NU kan jag inte..

dagens i-lands problem.. att fråga sig själv via sin laptop på sin blogg hur man ska göra med det varma vädret?!..
jo just det..


Hejz!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela