Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

ingen tjockis

Publicerad 2011-06-13 10:19:16 i Allmänt

bild i dag inte.. ork int! ni fick ju se halvt om halvt en igår.. även fast det inte visades så mkt..
Kallare temp ute, dvs udnerbart för en hög gravid människa.. typ JAG..

Har idag satt på sängkappan på gästsängen, Wilda blev glad, hon satt i dörröpppningen tills jag var klar sen hoppade hon så fint upp i sängen när den var bäddad o fixad.. haha.. nu ligger hon där o sover sen en timme tillbaka.. fantastiskt tycka hon!

Anton har farit på cykel rundan med Sikko, ska sen till stan o göra några snabb ärenden, dvs pite energi o rör centrum.. hade köpt fel koppling förra veckan.. :/ måste fixa lite smått annat i huset, ska bli skönt, känns som en bra fixar dag, Hoppas att värkarna håller sig borta nu på dagen så jag får något gjort så kan dom komma tillbaka ikväll :P

jag hoppas ju på att calle kommer tidigare, typ den 17:e, anton tror 24:e, o sen komemr jag inte ihåg vad andra tror.. men Anette hon trodde 11:e.. elelr så hoppades hon bara på att det skulle ske snabbt :P

Ska tvinga anette till att bli sminkad en sminkning idag, för måste in med 3-5 denna vecka, så har jag gjort 2 idag en på mig o en på henne, så har jag ju inte så mkt kvar.. yeeey!

Näemen Dåså.. Hade inte så mkt mer att skriva om just nu.. på återkommande återskrivande..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela