Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

inget mms:ande

Publicerad 2011-06-08 08:55:16 i Allmänt

bloggande, skickar säkert 5 bilder om dagen utan resultat.. jaja.. det e vad det e, kan itne göra mkt åt det, har försökt att göra om verifieringen eller hur det då stavas, men utan någon större framgång..

nu  e det 10min tills Anton ska stiga upp o sen e det dags för frukost.

idag ska vi till barnmorskan, så får väl passa på att handla lite i förbifarten.

kring 04 tiden hade ajg värkar ifrån helvetet.. men dom lugnade ned sig till slut.


Thitti är fortfarande skadad, men ändå relativt glad, hon vill fortfarande mysa. men dåligt med att få i hon vatten o mat :/

Wilda, så som hon är så vakande jag för nån timme sen av att det smäller till i förnstret som står på glänt (med barnspärren i) o där hänger Wilda o försöker fånga antagligen nån fågel eller nå hon sett.. jag sliter ner henne o hon ger mig mest abra en idiot förklarande blick.. jahapps..

ingen skada skedd men oj vilket uppvaknanade..

dessutom så drömde jag inatt att Anton gjorde slut, o fick som inget svar om varför, var då ensam i huset o näe.. det kändes för jäkligt..
fast skönt att mardrömmar är det närmaste vi kommer en dålig relation :)

jahapp..

då orkar jag int nå mer för nu.

Hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela