Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

jag ska KÖPA

Publicerad 2011-06-10 00:53:28 i Allmänt

en epilator i morgon!!! anton fick en action film kamera, då får jag en epilator. det e det som kallas jämnställdhet.. oh yees!

annars?

det brinner ett hus i hortlax, har ju sagt att man inte ska bo där!?!? mja.. kanske inte på så sätt..

IDAG var det skönt då vi var på gläntan o promenerade.. var så svalt om fötterna, försöker återminnas stunden där för nu så kokar hela min kropp.. insida till utsida..


mja.. ska dricka min saft o sen så får vi väl se om jag somnar om eller om jag måste gå ut o rulla mig i gräset?!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela