Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

konsten att sova för länge

Publicerad 2011-06-05 14:05:09 i Allmänt

är ingen konst för mig längre.. kan vara så att kroppen håller på att förbereda sig för ingen sömn överhuvudtaget eller nå.. vad vet jag..

har itne haft så mkt värkar än, vilket är skönt, för det e faktiskt itne dags än..

även fast jag längtar som tusan, av flera anledningar, just nu vet ajg itne vad som hägrar mest, att få bli av med övervikten som gör att mina knän viker sig ifall jag försöker ställa mig upp på egen hand.. eller om det hängrar mer att få träffa min egna bäbis.. !?

jag är inte van att ha så här mkt värk, jag blir vansinnig.. orkeslös o jag vill ju kunna allt själv.. men icket, inget fungerar i kroppen.. sakar S*X!

så..

En halv lugn dag för oss idag, Thitti är ute igen, Wilda har utegångs förbud..

nja.. men då far nog vi på äventyr en sväng..

hejz!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela