Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

ledsen i hjärtat

Publicerad 2011-06-25 01:42:27 i Allmänt

har haft världens huvudvärk hela dagen, calle har varit ledsen.. sikko har skällt o nu så tycker en vän till mig att jag glömt bort henne :( vet att hon är full, men gör ändå ont i hjärtat när jag vet att jag orkar faktiskt inte göra mer än vad jag gör nu. tyvärr får vissa delar lida ett tag, o det e bla mitt sociala liv och kläd shopping.

just nu försöker jag prioritera

1. calle
2. hålla rent i huset
3. katterna
4. älsklingen

..... familjen
........ vännerna

tyvärr kom även älskligen långt ner där, men han förstår, det gör inte calle eller katterna.. o dammråttorna skall icket ta över huset!

blev massor trött nu alltså, men hörde att det sprakade i nåns byxa, o det var inte min o thitti har ingen byxa så.. ja..


det var inte så lite att göra att skaffa hus, ha två katter o en bäbis.,. hej o hå! men jag klagar inte, de som inte förstår kan jag tyvärr inte hjälpa. Min prioritering kommer inte ligga i mitt ego, har inte varit så mycket JAG i min prio på ett bra tag.. :( men vet att det kommer.

hejz!

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-06-25 11:10:59

Glöm inte bort att du bara är en människa. Helt klart ska Calle stå som prio nr 1. Sen så skulle jag flytta ner dammråttorna lite längre ner på listan, eller stoppa dammsugaren i den gode faderns händer ;)

Kom ihåg att passa på att vila när Calle vilar!



Snart har du flera extra armar som kan hjälpa till hemma hos er.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela