Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

lulää i morrn

Publicerad 2011-06-24 00:51:16 i Allmänt

ska till BB på kontroll osv i morrn kl 14. Blir ju kul att få bekräftat att allt är bra med Calle. Hittils verkar då allt finfint, men man kan ju aldri vara säker på något. Fast iofs skulle väl mamma känslorna säga till ifall något var fel.

Nu så säger mina mamma känslor att jag ska borsta tänderna, ta på mej MIN JAMAS o bädda ner mig i sängen med resterande delar av el familjo.. nej, sikko får inte sova i sängen.. thitti o wilda dom har sina egna platser runt om i huset, inte heller dom behöver vara i sängen. även fast thitti gärna vill.

så..

ja..

på söndag kommer syrran.. yeeeey!

så..
ja..

nämen..

då hörs vi.. eller?

Hejz!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela