Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

se där

Publicerad 2011-06-09 09:04:37 i Allmänt

så började plötsligt mms:andet att visst fungera.. jag som nästan höll på att bli lite deppig..
nu ringer klockorna på våra mobiler..

om 2 timmar ska anton på sjukgymnastik för tassen sin o sen ska vi o äta något smaskens, troligen på golfklubben.,.. :)

nu ska jag fila naglarna sen ska jag måla dom, eller lägga på lite extra, orka bry sig.. sen dra på mig nå annat än pyjamasen..

Thitti verkar då må bättre för hon har nyss gått ut, Wilda är oxå ute o lufsar. Sikko ska väl förhoppnigsvis få en kort promenad med sin förtillfället sovandes husse.. myckte som ska hinnas göra på 1 timme o typ 30min..

så dags att påbörja något av allt..

HEJZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela