Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

trött..

Publicerad 2011-06-19 08:40:26 i Allmänt

mycke trött nu dessa dagar.
Thitti har just gått ut, Wilda tassar omkring o jag funderar om jag ska vända mig om o sova, eller om jag ska äta frukost sen vända mig om o sova.. dessa oootroliga valmöjligheter..

Anton har iaf typ lovat att vi får söndags godis o söndags film ikväll. Låter trevligt. Imorgon är hans första arbetsdag efter olyckan, får se hur det ska gå, inte att jobba, fingarna är hela med relativt obrukbara, men just att ta sig upp i morrn, att först gå ut med hunden o sen till jobbet.. 5timmar innnan han den senaste tiden en klivit upp.. intresant, mycket intressant.. känner dock att jag får en huvudvärk av tanken..

tror jag vänder mig om o sover..

ork Int!

Hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela