Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

varit sämre

Publicerad 2011-06-04 01:25:41 i Allmänt

på uppdatering av bloggen. försöker med jämna mellan rum att skicka iväg nåt mms, men glömmer såklart även det.
Bor nu i huset, så det är massor mycket att göra heeela tiden, i morrn funderar ajg på att ta vilo dag o bara  "dra fötterna efter mig"..

vet att vi måste inhandla diskmaskins tvättmedel.. jo.. för maskinen är full med medlet saknas.. så det kan gå.. o jag ORKAR ITNE DISKA FÖR HAND.. har massor kvar i köket innan det e OK.. nu e det bara överlevnads likt.. mest ok är ändå vardagsrummet.. men där har vi inte än fixat fast barbordet.. det kanske kan vara morgondagens bekymmer..

idag har katterna fått var ute, Thitti har gått ut igen, önslar ajg hade fått ha henne inne som en inne katt, men men.. är hon ute katt så e hon :/

Wilda hon drog iväg typ en halv km o jagade måsarna på ängen på andra sidan.. jag sa till anton, hoppas detta där inte är wilda, han ba, men det ser ut som hon.. o mycket riktigt.. så nja.. hon får tagga ner lite mer innan hon får börja vara ute oftare..

Jag hoppas thitti inte hinner bli överkörd.. min största fasa i livet.. typ iallfall. hon är faktiskt min bäbis hon med.

o nu har det blivit den 4:e juni o det e 18dagar kvar till BF dagen.. kommer calle tidigare, senare, över huvudtaget? JUST NU så förstår jag inte att jag ligger i sängen i mitt hus, huset jag äger med min sambo som står i duschen. Sambon som jag väntar barn med, barnet som är beräknat att komma på 18dagar.. VAAAAA!!!

helt vansinne.. VANSINNE!

>GOS NATT IFRÅN LÅNGNÄS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela