Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

jahapp..

Publicerad 2011-11-19 14:26:09 i Allmänt

lägger in bilder med ypperlig kvalité.. heh.. finns bättre på kamurran, men orkar itne lägga upp.. jag fotar mest baa så jag ser själv när jag förbättras osv.. :)

har paus i tv tittandet, är ju längdskidor på televisionen.. hejja finland.. trallallaaa..

calle somnade just.

tidigare idag så har jag skickat iväg en best. på Asos åt syrran på nå beh:ar som hon ej fick tag i på östersund stad.. plus att hon nu fick 2 till priset av ½.. bra deal? maby ;)


snart kanske A kommer.. jo A kommer ju förr eller senare men lill A kanske kommer.. fast lill A är int så liten heller.. AaAaAaAaAaAaAaAa.. stor A, lill a.. ?

kanske litte trött..

ska ta en kaffe kopp o se vad för A som kommer !

hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela