Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

men åååh..

Publicerad 2011-11-22 22:12:53 i Allmänt

inte ååh på något bra sätt..

blir så less när han inte förstår hur rädd jag är att sätta calle i en bil å köra mitt i vintern efter vintriga vägar.. för 2 år sedan var jag inte så rädd, heller inte innan calle fanns i magen. men nu som mamma o som medveten person över VAD som kan hända..

jag vet, shit happends.. vare sig man vill det eller ej.. ödet tjolahej..

men jag har mina mamma känslor o dom säger att jag ska hålla calle borta ifrån allt ont.

har redan ångest över att måsta köra iväg med honom på torsdag för att skjutsa anton till jobbet.. :/

oavsett..

J - forever in my heart!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela