Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

anyday

Publicerad 2011-10-12 21:37:18 i Allmänt

can be a good day..

hade verkligen velat bada idag, meeen bidde itne så, kanske i morrn, känner inte att jag har råd med vatten gympa OCH vanlig bad.. så jag väljer vanligt bad.

kanske kan även bada på helgerna, såg att dom hade massor olika bad tider :) om nån undrar varför hortlax, har vant mig med just det stället, plus om calle ska till farmor o farfar så bor dom ju brevid badet.. såååååååååå...

nu e iaf den förlorade sambon hemma.. sitter i soffan med sin son o kollar hockey..  jag o Wilda sitter vid barbordet o surfar, eller jag surfar o wilda lägger svansen lite här o där.. hoin tror sig även vara transparent.. ...........................................................


i morgon komemr sotaren,, yeeey.. hoppas allt e ok o så kan vi börja elda, vi ska mest troligen i morgon.. eller det blev ändrat, på fredag ska vi köpa nå sten aktig sten till att ha framför gjutjärns spisen :) yeeey..


näeeemen dåså..

något annat`?

vet inte ritkigt.. är som helst tom i skallen..

MEN DU GÖR DAGEN TILL VAD DEN BLIR :) DU GÖR LIVET TILL VAD DET BLIR. Följ dina egna drömmar, jaga inte andras. Andas o finns dig själv så komemr vägvalen till dig som på räls.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela