Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

arg bitter f****

Publicerad 2011-10-20 12:13:00 i Allmänt

ofta.. inte alltid..
jag förstår att relationer ofta tar slut barnets första levnadsår, och med den vetskapen så gör jag allt för att det inte ska hända oss.. men jag e ju jämnt på så dåligt humör.. är ju rädd att anton ska ta sitt pick o pack o hund o dra.. men iofs.. VEM SKULLE DÅ TA HAND OM ALLT.... just sånna hära tankar drar fram mitt dålia humör..

jag hade behövt nå år till att tukta honom innan vi flyttade till hus.. o framförannt hade jag ebhövt nå extra år innan vi blev föräldrar..

JAG ÅNGRAR INGET.

önskar nog mest att jag hade haft min bil, saknar henne, känner mig som en fånge, o antons bil e jämnt abra skitig.. o dom som känenr mig vet att jag inte tycker om smuts..

karlar.. kan int leva med, kan int lev utan.. livet alltså..

mamma drunknade nog i duschen.. barnet sover.. thitti sover.. sikko har fått vara ute o gå, ute på gården o fått godis för duktigt beteende..

wilda.. hon har minsann fångat mus barn nr3.. duktig flikka.. nu bara att skaffa den dära växten ifrån skogen som tydligen enligt grann tanterna fungerde utmärkt att förhindra att råttor tar sig in i huset.. yEEEY... .

meeeen vvad hette den.. det e iaf den som luktar ganska mycket med små vita blommor o som taggiga smala blad längs stammen.. ni veeet..

så ska införskaffa dem iqvell.. YEEES.. no more mouse in tha house...


hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela