Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

äsch

Publicerad 2011-10-22 11:43:24 i Allmänt

förutom att jag e dödens trött.. så känenr jag emd deppig.. kanske denna dära nybliven-mamma-deppen kom lite senare för vissa? jag vet då inte.. jag känner ingen livs lust förutom då jag myser med calle då såklart.. för dom stunderna är fortfarande magiska..
på nåt sätt är det som att älg jakten har tagit död på mig, fysiskt och psykiskt..  nu känenr jag abra att jag vill flytta, jag vill ta calle o katterna o flytta så långt bort som jag kan, typ nått soligt ställe där det inte finns älgar, eller souvenirer av älgar, eller älg mat.. ok?

JAG HARTAR ÄLG JAKTEN ÖVER ALLT ANNAT.

ska ta mig nån kaffe kopp o hoppas på bättre tider..

kan vara så att problemen som är sammankopplat med mamam gör mig uppgiven deluxe.. jag e så less på skit.. jag e så less på att jag engagerar mig över huvud taget.. det e ju onödigt att lägga egen energi på att försöka att få dom man älskar att må bra.. NÄR AMN FÅR SKIT TEBAX...

skulle på nåt sätt vilja hoppa bungy jump o bara skaka om huvve lite, sådära så jag känner att jag LEVER...

F*N VAD JAG LÄNGTAR EFTER SYRRAN.. KAN HON INT BARA KOMMA HIT..  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela