Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

fick grejjor

Publicerad 2011-10-26 09:18:04 i Allmänt

som jag beställt igår, väntar med spänning på att testa ögon primern som alla snackar om.. plus så beställde ajg massa fina läppglans, lös fransar, rouge med higlighter i och en over size t-shirt som var lite special i ryggen.. hehe..
 den va vit så täntke kanske vara lite tuff till dopet o ha den !? har inte provat den, har ju sy maskin ifall den e för stor.. vet itne riktigt än..

när anton jagar för länge på lördagarna så..
nu ville han deala att jag får köpa smink varje gång har far o jagar.. ds att han ska få jaga söndagar.. men vet ni, itne ens min passion för make up är viktigare än ledig tid.

anton har lördagar o jag har söndgar.

ps- känns som att simmningen o rockringen börjar ge lite resultat nu, känns inte som att magen hänger o står ut lika mycket längre.. GUU SÅ JAG SAKNAR MIN GAMMLA KROPP..

nåväl.. pga nåns sprak i byxan ska jag nu lämna datorn o ta med den lille upp o byta.. hann iaf skriva några rader i denna blogg/dagbok..

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela