Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

gäsp

Publicerad 2011-10-28 09:44:40 i Allmänt

gårdagen erbjöd mig massor skoj.

lämnade mina älsklingar för några timmar, hann då med att köpa ett blått band till dop klänningen, halka in på cubus som hade rea på allt, naajs.. fick mig lite av varje, smink borste, pyjamas byxa osv.. treevlit! sen förbi o surra med Daniel Tolvgård, sen fortstte jag mot motionssimmningen.. o slutligen på affärn för o handla lite :)

yeey..

idag, vakande nyss, har slängt i en tvättmaskin, inte att det egentligen behövde, men jag vill ha min nya jamas ikväll elelr i morgon :):):):)

Nu e anton hos käftis, dvs tandläkaren, 2hål.. yeey så roligt han ska ha det.. som han säger e det värsta.. BEDÖVNINGEN...

tur att han har kort dag på jobbet efter det. hoppas bara han får smaska å¨sin sallad som han längtat etfer sen i förrgår, som jag var igår kväll o inhandlade.. !

jaja.. nåmen då får vi höras! hej

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela