Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

haha

Publicerad 2011-10-27 15:31:16 i Allmänt



men seriöst.. jag e verkligen inte en sån som sitter o gör såhära make up o sen lägga upp, jag älskar att sminka, men är glad att jag inte ahr en make upp blogg.. och nej, det kommer itne att komma nå mer dagens make up, borde kanske gjort veckans.. haha..

däremot är jag total impad av hon hiilen.. henens blogg läser jag gärna ofta.. det e så kul att se andar göra make up.. :)

men måst säga att det hänger massor mest på vad man har för eye primer, hade tidigare nån ifrån estee lauder, men seiöst, too faced är ju magisk..

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2011-11-26 06:18:43

Vad olik dig du ser ut här. Kände inte igen dig först. Men snyggt!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela