Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

ifall jag glömmer

Publicerad 2011-10-11 09:30:37 i Allmänt

så kommer sotaren på torsdag melllan 13-15 ok? åh vad jag längtar tills vi kan börja använda vår vackra stora spis:) ska ta o rengöra den lite oxå. vet att man ska ha ngåot spec medel när man gnuggar på svärtan.. well well.. blir nog mrogon dagens bekymmer..

måste kolla om priser på badet, för anton ville ju köpa nå kort.. jaja.. vi får väl se då..

har drömmt hel sjuka drömmar även inatt, igår var det mardröm de luxe, i natt var det mest bara irriterande, personer som jag inte vill komma ihåg kom upp.

drömde att en tjej hade skrivit ett meddelande till mig här på bloggen, att hon var glad att jag lämnar henens kille ifred.. !? ööh-.. sen drömde jag att jag körde moppe till en fest där anette drack flera snaps, o när jag ser vem som sitter vid bordet så e det .. * och jag höll på o svimma, då fanns det personer i rumemt som ansåg att ajg skulle be henne om ursäkt, o hon satt där med ett ful flin.. !? huvva.. bara en dröm..

nu ska jag göra mig kaffe, eller först söva han den lille söte som e trött.. :)


hejz!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela