Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

knarrande..

Publicerad 2011-10-17 15:26:34 i Allmänt

mysitiskt läte.. under bordet.. RÅTTOR?.. nej bara Wilda som vände sig på stolen som har en skinn dyna.. TUUR..
Snart komemr sofia o elizabeth, yeey, länge sen sist, vet itne vart tiden har rasat iväg.. jag tar mig int till stan.. eller så e det för att jag inte orkar stiga up ptidigt o ta bilen.. *längtar efter min bettan* 

i mrorgon e det tydligen planerat ifrån mamas sida att hon komemr, jag sa komtill helgen, hon jo visst, det var igår. IDAG säger hon att hon komemr i morgon.. johopp, hade det på känn.. har träffat hon förr så att säga.. vad e planering?

sen igår kväll har ajg planerat att skickae tt sms till anette om detta så att hon vet att vi får fixa det som skall fixas efter mamma varit.. för jag ork it innan.. ifall jag glömmer att skicka sms.. så läser hon det väl här.. HAHA.. dålig stil av moi, i know.. ok?

dopet är planerat o klart, pappren o ljuset o nå skit skulle lämnas i antons föräldrars brevlåda.. naaajs..

väntar på samtal ifrån sotaren så jag vet när han tänkt dyka upp..

oj oj det börjar dra ihop sig.. räknar dagar tills syrran kommer..

annars så räknar jag nu minuter tills sofia kommer.. sen ska jag räkna minuter tills älsk kommer hem.. vet att att han kommer senare idag eftersom att han ska byta däck på biilen.. o han ska göra det i hortlax..
jag känenr mig besatt! ok?

JAG VILL BADA...

meeen har ont i ljumskarna sen igår.. blev lite too much.. först simma på morgonen med pensionärerna, sen vara ut i svampskogen i 2timmar.. så lugna puckar idag.. men simma i morrn annars blir jag ledsen.. kanske får jagat med mamma!??! eller näääe nu vet jag.. mamma får vara barnvakt så far jag o anton o simmar.. ååååh.. perfaah!!


nu e re nog bojz n´ girlz! hojrez!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela