Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

ojsan

Publicerad 2011-10-03 13:12:50 i Allmänt

känner mig nästan utvilad idag.. nästanulel vilja ta mig en liiiten tupplur.. men får nog vänta ett tag på den.. men i KROPPEN känner jag mig utvilad, igår fick anton ta hand om sin bäbis o jag gjorde annat :) sååå skönt för ryggen.. den lilla bäbisen väger ju snart 8kg.. så han e int så liten längre... hej o hååå..

hade tänkt fixa saker när han somnar.. känner mig liite orkeslös ändå.. hade f*n behövt 2 dagar vila.. nåväl, ökx snart o då ska pappa o bäbis umgås med morfar medans mamman sover.. eller? troligen inte.. då är det säkert fultl ös.. haha.. började fundera..

har jag ens varit till ökx sen han föddes.. ?! ehh.. jo visst har jag.. JO det har ajg visst det.. nu kom jag på, började fundera i vad han sov, för han kan ju int ha sovit i sängen eftersom sängen är två delad, pappa har ju en sån med kontroll.. upp o ner.. hej o hå säng..

men bäbisen sov ju i liggdelen av barnvagnen.. juuuuu..

shit så dålit minne.. ooväckande.. KOMEMR AJG BLI SOM MIN MAMMA*? säkert.. *kill meee* nämen älskar lilla mamma, vill bara itne bli som hon när ajg blir stor, tack:) ok? ;)

JAG VILL HA HIT MIN SYSTER NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU...


hejz

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-10-03 14:51:26

Jodå, nog har ni varit uppåt :) Ingen fara om du känner dig lite luddigt borta, du är i amningskoma. Då har man noll koll på omvärlden allt som oftast ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela