Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

yeey

Publicerad 2011-10-15 19:30:39 i Allmänt

hemma dag i morgon.. alltså för anton ;) själv tror jag att det blir morgon sim :)
idag har vi inte gjort så mtk faktiskt, har varit en lugn dag. ska nu värma upp gårdagens mat plus lite nya steak house fries.

calle greppar då allt han ser o känner.

jag funderar på att oxå börja med sådana make up bilder o så.. lägga upp o beskriva, men behöver kanske aningen mer tid än en kvart här o en kvart där..

eftersom anton var "för länge" i skogen idag så beställde jag mig smink.. HAHAHA.. så e det.. jämnställdhet...

mäe, lite mat i magen nu då o njuta av att söndagen går i familjens tecken.. kanske man får ut badkaret o fixat... näe usch.. nu tappade jag matkusten.. känner en ODÖR som kryper genom huset.. anton menar att det e sockarna.. va f***n...


hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela