Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

bv out

Publicerad 2011-09-16 20:38:51 i Allmänt

barnvagn ute.. inte jag.. men anton är ute o går med vagn o hund. jag ska ta mig en välförtjänt dusch, thankyouverymuch..

imorgon kanske jag får täffa min bästaste bästa vän, dvs hon som är en tvärhand hög. Sen så hoppas jag att få träffa min bästis hon som är affärskvinna deluxe, men sistnämnda får jag nog vänta ett tag till med. Ska försöka ta antons bil ån dag nästa vecka o fara till henne:)


annars? min själsfrände ska väl komma upp tills jag fyller år, vet inte om det e för min skull eller för att hon ska mysa med calle.. komi komsa..


nu ska jag kolla hur det ser ut med flygbiljetter för henne.

hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela