Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

egentid

Publicerad 2011-09-08 23:38:40 i Allmänt

DET STAVAS EGENTID, men vad betyder det?

olika för vissa, samma för andra.

För mig betyder det att jag får göra vad jag vill för mig själv o inte behöver tänka på någon annan.

idag fick jag färga bryn o fransar. var kort egen tid idag. men tar igen mig lite nu då jag har sövt den lille i soffan.
det större sover redan sen 3 timmar tillbaka, han misslyckades med att söva carl så jag gav upp den sk egen tiden för att ist natta han själv här nere o sen gå upp med honom.

i morrn e det aif fredag, sista dagen på den intensiva jaktveckan, härefter gäller det endast helgerna.. najs. normal vardag. härligt.

anton menade att han skulle vara hemma mer under jakten.. öööh NÄÄÄE... han e hemma mellan 19:00-04:30 och mellan 12:00-13:30.. många timmar? njääe.. mer än vanligtvis.. NÄÄE.. så?


i morrn vill jag fortsätta sy.

mår ju bättre nu. nästan frisk. ska unna mej en dusch innan jag ska sova, hääärligt.. måste nog byta kuddfodral då jag dregglat en del på det under dessa sjukdoms nätter.


hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela