Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

gör vad du vill

Publicerad 2011-09-17 11:53:05 i Allmänt

det är ändådrygt ett år tills sommaren är tillbaka,, nu ser jag framemot att jakten ska vara över så jag får nå mys över huvudtaget. detta går inte.

*gäsp*

hade tänkt gå på prommenad.. solen skiner.. men känner hur jag itne har orken eller viljan.. kan även vara vetskapenav att mina gammla pjuks har gett upp o gått sönder i hälen så att man få skavsår när man använder dem.. KAN VARA DET..

Calle o jag har myst massor som vanligt, kan vara han som gör mig till zombie, han ska sova vid 22-23 tiden o sen vill han inte stiga upp försen vid 10-11 tiden.. bra jovisst... men det e ju inte som att jag stiger upp innan han o gör nå vettigt..

*gäsp*

ork int..

hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela