Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

hej bara, hej

Publicerad 2011-09-03 06:55:50 i Allmänt

här händer det grejjer.. jajoomänsan.. VAD? ja det får tiden utvisa.. o för vem.. ja..

;)

såg Jägarna 2 igår, jovisst, men det var itne samma atmosfär som förra, alltså musiken, lidelsen, var som inte samma, hade behövt mer i inledningen, tyckte dom hoppade för långt fram direkt.. o sen stormare, näe vet ni vad, jag tycker det hade varit bättre att anlita en äkta norrländsk karla karl till o spela den rollen.. stormare var INTE rätt man för rollen..

gillar:

* ökx såklart ;) bo-erik som syntes mer än allt annat;) hihiii...
* handlingen i sig

ogillar:

* för lite inledning till dramat i filmens handling
* stormares insats

betyg: 3/5.. knappt..


well..

köpte igår även tyg till mitt draperi, så har ajg även betsällt skenor att fästa tyget i, ska hämta skenorna idag kl 10 i stan på Gardin Galleriet, måste bara förbi hortlax först o hämta min börs som anton så fiffigt LA PÅ BYRÅN HOS DOM UTAN ATT INFORMERA MIG ELLER TA MED DEN HEM....

nämen nu ska jag gå o ta hand om tvättmaskinen som blev klar, sen ska jag lägga mig o mysa lite med mannen i mitt liv o pojken i mitt liv, för tjejjorna ligger redan o sover däruppe :)

hejz!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela