Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

i morrn

Publicerad 2011-09-22 21:02:00 i Allmänt

dags för vägning, mätning o vaccinering.. hade kunnat va utan det sista.. spruta in gift i små barn.. huvva för sån skit.

hoppas han mår bra efteråt för jag hade då tänkt titta förbi till sofia, long time no see, lixom.

kanske hoja tvärhand hög kommer förbi på lördag.. eller så får man skriva till jultomten att man vill träffa sin bästis i julklapp?! haha.. int bra att leva utan bil..

STOREBROR NÄR SKA DU LAGA MIN BIL? bettan har ju fått sin carport nu juuu.. tror jag ska sätta mig i henne o ha en lugn stund om 2 v när vi åker uppåt.. bettan.. lill hjärtat mitt. lite rostig om rumpan..

jahapp..

tror jag ska försöka orka göra klart mitt draperi.. jag var såå nära idag men då tog calle upp all min tid så nästa gång ajg fick tid var det dags för middag..

hej o hå..

vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela