Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

nu började det om igen..

Publicerad 2011-09-13 19:34:40 i Allmänt

hockeyn alltså.. o då ska det ju ses alla matcher.. why? varför ser man inte bara laget man hejjar på? jag verkar abra inte förstå detta.. 

annars har gjort ungefär ingenting idag, men igår städade jag ju huset ganska ordentligt, i morgon kanske ajg ska göra nåt men inte idag :)

nästan så jag måste börja fundera på vad jag ska göra för middag i morgon fr ajg har idé torka som hette duga..

?

annars?

blev ovän med mobilen, men vi hittade tillbaka till varandra igen.. :)

har myst över en timme med thitti.. honligger förtfarade kvar i soffan.. 3timmar senare.. wilda är på mattan o hålelr råttorna där dom ska.. inte inomhus,, eller nå..

calle hickar..

ja det var det!

är nöjd över att svågern, alltså syrrans sambo skickade mig bättre begagnade mjukis byxor :P

hääärlisch!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela