Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

så nöjd

Publicerad 2011-09-12 12:28:15 i Allmänt

med min nya mobiliifåån.
var igår halva dagen på storheden med herr tolvgård:)

alltså, förr i tiden hade jag alltid dyraste fånen me "det senaste".. idag så lägger jag itne ribban lite högt.. okej.. ribban har fallit o är på marknivå.. är mer som så att jag har en fån atr ringa med..

effter 12år med Nokia, eller har varit en o annan bubblare igenom åren, men mestadels Nokia, så är även denna en Nokia. precis som jag vill ha det, rundade kanter o lätt förståerlig. denna heter C7, tror den håller på att utgå ur sortimentet, men jag gillade formen på den ås mkt att jag bryr mig inte om att det e en "gammal" modell:)

o anton fick min gamla.. hehe.. återvinning:) lika glad e han för det:)
vi delar ju som på min nya ifall han vill läsa nå nyheter o vi e iväg nånstanns osv.. vi delar på allt förutom underkläder:) *fniss*


wellwell...

calle har just somnat igen.. jag funderar på mat men har inget sug.. vet inte vad jag då ska göra, tvättmaskinen e snart klar så jag tar väl o väntar in den :)

hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela