Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

lycklig

Publicerad 2012-02-22 11:52:31 i Allmänt

upptäckte att jag kudne uppdatera mobilen, nu är det inte längre ANNA, utan BELLE, hur kul e inte det.. snart har ajg uppdaterat hela mitt namn :P *fniss*

hursomhelst.. mobilen är super snabb och helt förändrad, idag är jag ändå mer nöjd över att jag köpte just denna när jag valde.

fick konstiga ögon på mig när jag valde en symbian (detta var ändå innan windows gick ut med sammarbetet)
idag så har jag windows appar o det mesta är ändrat, även programmen är massor förändrade..

YES!


inte nog emd det så har en av mina orkideér börjat att knoppa sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela