Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

missbedömning deluxe

Publicerad 2012-01-10 16:07:12 i Allmänt

jomen ska försbereda maten liiite.. oj så var maten klar 30min innan.. o dessutom så var det lite fööör well done.. nåväl snackar inte kött utan grönsakslåda i ugnen.. fantasin låg på minus.. brukar försöka drömma vad jag slka laga för middag.. men tyvärr var jag i frisörtankar.. fantiserade ihop hur jag hade köpt med mig amssa färger till ökx, gjorde ljusa tunna slingor i A´s hår så det blev som melerat ror jag slängde in nån svart slinga där oxå.. J fick nå Ombre, mörkare nertill.. svart tror jag..  Å komemr jag inte riktigt ihåg.. men tror det var nå melerat där med stänk av rött för hennes ögon..  elelr så var det mmörkare hårbotten och nyansen ljusare i resen.. E fick svart i sitt hår.. typ ljus tuppkam vs resten svart.. vet att ajg ahde bara 3 färger, svart,rött super blondt.. hehe..

ja dessa drömm fundileringar.. jag somnade då av dem.. eller sov medans.. osäkert detta dära..

meeen.. tror nog att dom redan var hos frisören o gjort som dom vill ha det :) jag brukar vara för seg att ta mig uppåt.. men tar väl med mig saxen ifall att lixom:P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela