Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

beklagligt

Publicerad 2012-06-03 19:58:11 i Allmänt

har inte kunnat slita mig ifrån tanken med denna lotta jannok, som tyvärr gått över till andra sidan.
var en bekant till mig på fejjan som uppdat i torsdags att denna kvinna hade skrivit ett adjörev o sen försvunnit på cykel..

hela gve har letat o letat och jag hade verkligen hoppats på en solskens historia, för barnen o hennes sambos skull.. men icket. han hade bestämt sig.

det finns värre platser än himmlen.

då hoppas jag på att nån av alla bortsprugna katter hittar hem, måste finnas nån solskens historia, för annars kommer jag gräva ner mig i godis för att överleva denna kalla sommar..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela