Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

yeey

Publicerad 2012-06-13 10:38:38 i Allmänt

solen skiner, jag går på treo o det känns som att bad week är på ingående.. en perfekt mitten på denna vecka.. yeeeeeeyks..

calle vilar fortfarande, trött på bättrings vägen kille lixom..

ska på bvc, vet inte om det spelar nån roll att han inte e hel frisk, oavsett jag bryr mig int. .för nu får dom köra sitt väga o mäta o så får det vara bra..

I MORGON SKA AJG TILL KÄFTIS.. dom får f*n dra visdomstanden som gör att alla andra tänder blir sneda.. BARA O DRAAA.. kanske jag skulle ha ringt o berättat.. hmm.. jo jag gör det..

bla bla.. tyyck bla bla för att bla bla.. inget stämde ju direkt sådära men körde på ombokning.. jaja.. dom ringer då upp om ca 10mnin.. blir nog bra detta dära..

mina blommor, molgan o molgan har växt..

jamen se där då ringde dom upp..
ska dra tanden om en timme.. så nu e det bara för calle att vakna så vi får dra på äventyr till tandläkaren.. ska nog för koka gröt så det e klart.. blir nog en promenad i stan i dag ist för promenad i långnäs med sikko.. nåväl, han får en promenad senare ist :)

jamen dåså.. planering omplanering..

hejz!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela