Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

powerwalk

Publicerad 2012-03-19 12:34:15 i Allmänt

vill så gärna ta en sådan o vifta på armarna.. men utan att lägga ut x kr på ny vagn och dissa sikko så blir det int nå sånt roligt :P


billigare bara att ta sin promenad, låta sikko pissa,skita o dyka i snön..


just nu.

calle hoppar i gungan, bra att få bort lite energi innan vagnen, för ananrs dampar han där ist o ska hänga över kanten o kolla vad hunden gör osv..

thitti o jag har myst, men nu ligger hon själv i soffan ner myst i filten..

wilda, ja gissa.. hon sitter såklart alldeles brevid mig.. hon är så mammig denna dära fläcki katten ;)

skulle itne kunna tänka mig ett liv utan mina lurvetuss flickor! *puss på nosen ladies*


ananrs idag.. mja.. har satt en orkidee i en glasvas jag köpte på dollar store.. snajsigt.. kan lägga upp nån bild senare. just nu har blomman inga blommor så den fick sällskap av nå fejk blommor :P vet ju int ens vad det e för färg på blommorna.. ja jösses.. har som orkideer överallt.. ÄND AJM LÅÅVING IT..

borde, torde dock plantera om 3 stackars blommor som har typ noll jord, mini kruka o mår sådära allmänt pisst..

hmm.. fläckig katt tror sig vara transparent och inte alls ivögen när man sktriver..

*vit flagg*

vi hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela