Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

4 dagar

Publicerad 2012-05-24 09:24:57 i Allmänt

utan socker o sånt.. reningsveckan är i fullgång..

mest blri det sallad, kaffe, majs bröd/hemma gjort bröd, middagarna är kött o sallad.. smaskens på kvällen är frukt o nötter.. jaja.. nog blir det bra :)

käns bra, har inte slutat med kaffe, för då skulle ajg nog dö direkt..
men att ha fantastiska veckan samtidigt som jag kör renings kuren så är mitt humör mer ostabilt än vanlit ;)

datorn är hemma igen, det är snabbare än någonsin o känns nästa som ny ;) min fina prinsess stol är i hallen o väntar på att få ny klädsel.. funderade på att kanske köra ett Tricia Guild tyg som jag har här hemma, hade varit perfa, kanske lägga in nått sammetsband för att göra det fräckare.. sen funderade jag på att köpa nån guld färg, (inte spray, har redan hemma) kanske en penna.. ?! och göra linjer på stolen så den liknar mer spegeln.. hmm.. o så att den känns ytterligare äldre.. mjaa.. ska klura lite op det, TG tyget har guld snirklar på sig så det skulle ju göra det hela lite mer flashigt ;)

hoppas korv ungen snart sover så jag få slappa lite, jo jag vet sitter framför datorn.. meeen inte utan stress :P

får se om det blir lång promenad idag elelr gårds mys, beror på hiur mkt carl dampar........... dvs river ner hela huset...

note to self: SÄTT FÖR F*N FAST DÖRRSTOPPARNA I LUCKOR O LÅDOR.. 

hejz! 

Kommentarer

Postat av: Astrid

Publicerad 2012-05-25 20:13:28

Jag och tjejerna har inlett en sån kur med, men inser att det får bli med en del syndande i helgen, då vi åker mot luleå(vad tusan skulle man annars äta kring biltema)imorgon och sen med morsdag på söndag. Då måste man ju bara äta lite tårta :)

Postat av: Åsa

Publicerad 2012-05-25 20:14:15

Inte Astrid utan jag Åsa, jag ändrade ju namnet på listen men nääädå, det han poppa upp tillbaka!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela