Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

bara få det överstökat

Publicerad 2012-05-12 12:09:57 i Allmänt

kan det bara börja regna så det sen kan börja grönska o solen kan skina varje dag..
dom, dvs metrologerna har lovat regn..

jag hade iaf tänkt att finally ta itu med matt rulllen på golvet, måste mäta i trappen varje trappsteg, eller itne vaje, men måste göra mig några mallar o sen klippa efter...

nu sitter jag här o funderar på kaffe,kaffe eller kaffe igen?

wilda tvättar röven bakom datorn och thitti har sin svans i ansiktet mitt.. jo jag är visst allergisk.. ! men hon verkar itne bry sig om närheten,..
thittis ben börjar iaf läka nu.. lite.. är som att kökket brer ut sig efter benet.. märkligt men sant..

calle sitter i soffan med anton o myser, han har sin nya byxa på sig ifrån småfolk, köpte såklart på rea, köper generellt bara rea kläder åt han. snart somnar även det lille livet.. hade nog varit bra för han, föär att kanske itne ha världens gnälligaste resten av dagen då HAN VÄGRADE SOVA MER ÄN 2 H I STRÄCK I NATT..... gaah...

han verkar iaf tröttare nu efter stora gröt tallriken och några majskrokar till efter snacks..

piss..

lööördag mina vänner! fantastiskt!!.. men då tar vi nog en snabb kaffe på det o skåålar!

hejz!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela