Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

buick invicta 56

Publicerad 2012-05-26 08:20:44 i Allmänt

hade varit kul att återse familjen.. meeen vet inte hur jag ska göra.. känner mig aningen busy med annat skit.. får väl se om jag drar en sväng till luleå eller int.

annars så skrev ajg till svägerskan på fejjan just om mat att äta ute som är nyttigare.
är itne så svårt längre då de flesta restauranger o små hak har nyttiga alternativ.

häromdagen ville anton äta på MAX o jag valde då vatten och en 90g med rågbröd o salt o peppar.. klaarrt.. sen kan man ju välja till sallad oxå ist.
weell..



nämen fixa sig lite kaffe  så får vi väl se vart detta slutar..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela