Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

PW

Publicerad 2012-05-25 13:36:25 i Allmänt

väldans varmt det var ute, inget gnäll utan som vanligt konstaterande.. ingen sol.. därimot undrar jag ifall det är åska i luften? abra det int blir kallt i helgen när dom lovat kanon..

*kära goda vädergudar, skänk oss massa sol omkring långsnäs området, amen*

en snabb prommenix med calle o sikko och nu e det paus med vatten glaset,m det större glaset..

funderar om jag skulle farit in till stan o köpt nå typ tyg band som jag planerat eller om jag gör det nån anann vecka, sanningen är väl den att jag undrar OM jag komemr påbörja projekt "omklädnad av prinsess stolen".. ?!
ska ajg slösa TG tyget eller är det inte slös?

jag ve tinte längre..

tar mig nog en brödbit o fudnerar.. måste o handla frukt o grönt för det börjar sina.. överallt..

jamen då hörs vi..

heeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela